Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wachten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Satan

Satan


Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 28-07-10

Vos Profiel
Leeftijd: 3 jaar
Roedel: -
Partner:

Wachten Empty
BerichtOnderwerp: Wachten   Wachten Emptydo jul 29, 2010 7:23 pm

Satan keek omhoog maar nog geen teken van sterren. Hij zwiepte rustig met zijn staart, en hij bekeek de omgeving eens goed hij was hier nieuw en klaar voor een nieuw leven. Satan rook even maar hij rook geen enkele andere vos. Satan ging in galop en zo ging hij verder soms keek hij naar recht en dan weer even naar links hij zag een boom stronk die op de grond lag en soepel sprong hij erop en dan sprong hij er weer af. Zijn beweging was krachtig maar wel soepel tegelijkertijd. Na een paar minuten gegaloppeerd te hebben ging hij in stap en vervolgens stond hij stil. Satan hield zijn oren gespitst hij was alert hij was nu bij de plek waar hij wou zijn bijna nooit zie je het noordenlicht maar vandaag gebeurde het .Het was wel middag maar hij wou er kosten hoe het kost erbij zijn. Misschien kwam er nog was gezelschap. Satan ging zitten en hij likte zijn vacht even schoon toen hij klaar was keek hij recht voor zich uit soms keek hij naar de lucht hij zag een vogel vliegen en al snel verdween de vogel uit zijn zicht de natuur was mooi en hij kende nog niemand in Street Foxes maar hij zal al snel iemand ontmoeten hij wist niet of het laat zal gebeuren of vroeg. Satan zwiepte rustig met zijn staart over de grond. Satan was groter dan normalen vossen en ook groter dan mannetjes vossen misschien lag het aan zijn familie dat wist hij niet. Een onbekende geur drong zijn neus binnen het was van een vos. Zijn oren draaide wat naar achteren toe. De wint speelde wat met zijn korte vacht en met het gras. Satan wachtte af wat er verder ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 30
Punten : 76
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ergens in het kleine Belgié

Vos Profiel
Leeftijd: 4.5
Roedel: Nog niet
Partner: I don't need love to survive.

Wachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten   Wachten Emptydo jul 29, 2010 7:29 pm

Luna stapte ontspannen naar het gebied waar het Noorderlicht aan de hemel verscheen, het was nacht, het zou niet meer lang duren. Plotseling rook ze een andere vos en keek om. Ze glimlachte vriendelijk naar de andere vos. Hij had een rode vacht. Ontspannen keek ze naar hem en glimlachte nog eens. "Hallo." Ze ging zitten op een uitstekende rots. Op dat moment verscheen het in een flits, het Noorderlicht. Het was werkelijk prachtig, ontspannen keek ze naar het licht, dat kende ze wel. Ze keek even naar de andere wolf. "Ik ben Luna, wie ben jij?" Haar witte vacht had een raar effect op de kleuren van het Noorderlicht. Maar wel mooi. Haar vacht was half-lang, niet kort, maar ook niet heel erg lang. Maar wel lekker warm, en zacht. Ze keek even vragend naar de rode vos en wendde haar blik even terug naar het wonderbaarlijke natuurfenomeen. Dat kon je hier iedere avond zien, maar het verloor nooit zijn charme. Met zijn prachtige kleuren en fantastische manier van verschijnen, hoe hoger je zat, hoe mooier zei haar moeder vroeger altijd tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Satan

Satan


Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 28-07-10

Vos Profiel
Leeftijd: 3 jaar
Roedel: -
Partner:

Wachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten   Wachten Emptydo jul 29, 2010 7:56 pm

Satan richtte zijn blik op de struik hij zag het bewegen en hij zag een witte vos verschijnen. Hij glimlachte kort naar haar en hij liet zijn blik over haar lichaam glijden ze zag er wel mooi uit dat moest hij wel toegeven. "Hallo." Zij hij rustig tegen haar toen hij dat zij hoorde hij een hallo terug. Street Foxes beviel hem nu al okal was hij hier maar net. 'Ik ben Luna, wie ben jij.' Hoorde Satan de stem van de witte vos zeggen. "Aangenaam Luna, ik ben Satan." Zij hij rustig tegen haar. Satan zag een vellen flits verschijnen zijn blik keek meteen naar de lucht en ja hoor het noordenlicht was er. Satan bekeek het eens goed het zag er heel mooi uit dit zag je niet elke avond. Satan keek even weer naar Luna. "Ben jij hier al lang?" Vroeg hij neutraal aan haar. "Ik ben er pas vandaag aangekomen." Zij hij. Een korte glimlach versierde zijn lippen. Hij bewoog rustig met zijn staart en daarna keek hij weer naar het noordenlicht. Satan ontspande zijn lichaam en hij genoot van het noordenlicht. "Mooi hé." Zij hij vriendelijk. Hij wende zijn blik van het noordenlicht af en die ging naar Luna hij wachtte rustig af wat ze ging antwoorden op zijn vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 28
Punten : 42
Registratiedatum : 28-07-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Naast je xD

Vos Profiel
Leeftijd: 1 jaar
Roedel:
Partner: Your man realy?

Wachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten   Wachten Emptydo jul 29, 2010 8:32 pm

Samantha trippelde met haar kleine pootje door het zand. Ze zocht naar het noorderlicht. Samantha hoorde een keer dat het noorderlicht het mooiste is wat er is. Ze was al een hele tijd op zoek maar ze zag het niet. Ze dacht eventjes dat het een grap was maar toen deden haar kleine oogjes zo pijn. Ze probeerde te kijken en het lukte haar. Ze zag het. Het noorderlicht was echt prachtig! In de verte zag ze 2 vossen zitten ‘’Leuk vossen. Ik ga er naar toe’’ Ze ging weer verder renen. Er stond een koud windje. Dat voelde ze bijna niet want ze had een dik vachtje. Een tijdje later was ze er. ‘’Hallo’’ riep ze. Er kwam een koude rilling over der rug, ze werd bang ‘’nee,nee ik ga weg’’ dacht ze. Ze keerde zich om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 30
Punten : 76
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ergens in het kleine Belgié

Vos Profiel
Leeftijd: 4.5
Roedel: Nog niet
Partner: I don't need love to survive.

Wachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten   Wachten Emptydo jul 29, 2010 8:34 pm

Luna draaide zich ontspannen om toen hij zijn naam noemde. "Fijn je te ontmoeten Satan, ik ben hier al een tijdje." Ze keek hem met haaar bruine ogen aan, hij glimlachte kort en ze grinnikte. "Ik zie het wel vaker, maar het verliest nooit zijn schoonheid." Ze zuchtte. Hij kwam dichterbij en ze draaide zich terug om en keek naar het Noorderlicht. Ontspannen ging ze terug zitten en keek ontspannen naar de hemel met zijn prachtige kleuren. Ze danste tegen de donkere hemel en verlichtte hem, de sterrenloze nacht leek net dag, de volle maan scheen aan de andere kant van hen. Ontspannen glimlachte Luna naar Satan en keek toen terug naar het natuurfenomeen dat al jaren haar aandacht kon vasthouden zonder te vervelen. Het betoverde haar nog steeds even veel als de aller-eerste keer dat ze het zag, het werd noot lelijk, saai of vervelend. Nee, het was altijd prachtig en magisch, betoverend en heerlijk om te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Satan

Satan


Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 28-07-10

Vos Profiel
Leeftijd: 3 jaar
Roedel: -
Partner:

Wachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten   Wachten Emptydo jul 29, 2010 8:58 pm

Satan keek rustig naar Luna achter haar zag hij iets lopen het was zo klein. Toen de vos dichterbij kwam zag hij een kleine vos. Daarna richten hij zijn blik weer op Luna. "Ja daar heb je helemaal gelijk in Luna." Zij hij rustig tegen haar. Satan grijnsde even, en daarna keek hij weer terug naar het noorderlicht het was mooi en het verloor niet zijn schoonheid het was gewoon fantastis om te zien. Satan brieste kort en daarna keek hij naar de kleine vos. "Hallo." Zij Satan tegen de kleine vos. "En jij bent?" Zij hij daarna rustig. "Ik ben Satan." Zij hij. Satan was nu ontspannen maar dat kon altijd veranderen zijn humeur was afwisselend. Satan voelde zich hier nu erg op zijn gemak nu was hij aardig maar normaal is hij neutraal. Zijn blik gleed over het lichaam van de pup de pup was nog kleiner dan zijn enkels. "Ben jij hier helemaal alleen?" Vroeg hij aan de pup. Daarna richten hij zijn blik op Luna ze zag er wel ontspannen uit dat vond Satan wel prettig. Satan brieste nogmaals zachtjes en hij zag de sterren al schijnen hij denkte terug aan vroeger wat zijn moeder tegen hem zij het was. 'Als ik er niet meer denk en als je de sterren ziet schijnen denk dat aan mij en ik zal voor altijd bij je zijn.' Satan's ogen begonnen een beetje te twinkelen hij schudde even met zijn hoofd en hij keek weer naar de twee vossen de kleine pup was wel schattig en hij wachtte op antwoord van ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 28
Punten : 42
Registratiedatum : 28-07-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Naast je xD

Vos Profiel
Leeftijd: 1 jaar
Roedel:
Partner: Your man realy?

Wachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten   Wachten Emptydo jul 29, 2010 9:14 pm

Samantha wou weg renen. Maar toen hoorde ze "Hallo." Ze sprong naar boven. Samantha schrok heel erg haar haren stonden recht voor uit. Toen draaide ze haar om ‘’ ik ben Samantha’’ Stotterde ze. De onbekende vos zei toen ‘’Ik ben Satan’ Samantha hoorde dat zijn stem rustig was. Dan was het goed. Het was een tijdje stil. Samantha zat ondertussen naar het noorderlicht te kijken . Het was prachtig. Het waren zo veel kleuren dat had ze nog nooit gezien. Opeens schrok ze weer van de stem. ‘’ben je hier alleen’’ zei satan. ‘’Emm ja ik ben alleen. Mijn vader en moeder zijn waarschijnlijk dood. En mijn broertjes en zusjes zijn weg’’ Ze zij het erg snel. Ze wou er liever niet over praten. Er rolde een grote traan over haar wang. Toen keek ze naar de mooie witte vos .En toen weer naar Satan ‘’Emm mag ik iets vragen? Wie zijn jullie precies?’’
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 30
Punten : 76
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ergens in het kleine Belgié

Vos Profiel
Leeftijd: 4.5
Roedel: Nog niet
Partner: I don't need love to survive.

Wachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten   Wachten Emptyvr jul 30, 2010 1:33 pm

Luna draaide zich om toen ze een bekende stem hoorde. Ze zweeg en luisterde naar het gesprek tussen de twee. Samantha vroeg wie ze precies waren. Luna glimlachte en gaf antwoord voor Satan. "Ken je me dan niet meer." Haar warme stem was zo vriendelijk en zachtaardig dat je echt nooit kon denken dat ze zou aanvallen, maar dat zou ze ook niet doen. Ze stond recht, en haar grote gestalte -voor een vos- rekte zich volledig uit. "Echt niet? Ach Samantha, denk eens goed na." Ze glimlachte vriendelijk naar haar. "We zijn twee vriendelijke vossen die jouw niets gaan doen en hier rustig naar het Noorderlicht kijken." Ze lachte en draaide zich terug om en keek even naar Satan en toen terug naar het Noorderlicht dat aan de hemel aan het dansen was. Zo mooi en wonderbaarlijk... Het was één van de mooiste dingen ter wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten   Wachten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wachten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het Noorden :: Het Noorderlicht-
Ga naar: