Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 is dit....

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kit




Aantal berichten : 6
Punten : 14
Registratiedatum : 12-02-12

is dit.... Empty
BerichtOnderwerp: is dit....   is dit.... Emptyzo feb 12, 2012 10:47 pm

is dit..... buiten? dat moest wel, het was erg.... groot, maar niet zoals ik me had voorgesteld. Ik dacht dat er meer zou zijn, bloemen en bomen, waar waren die? had ik alles voor niets gedaan? ontsnappen uit mijn oude huis was niet makkelijk geweest. En dit is het dan? de vossen die s'zomers met me praten van achter het hek vertelden over prachtige velden, planten, andere vossen en.... vrijheid. ze hadden er altijd over gepraat alsof het iets was waarvan je niet zonder kan, ''je hebt niet geleefd tot je vrijheid hebt geroken'' zijden ze altijd. maar ik ruik geen vrijheid, alleen de verschrikkelijke geuren van dood en vuur. de geur van vuur ken ik omdat de mensen altijd zelf een vuur maakten in het huis. en de geur van dood omdat er ooit een van de konijnen die daar ook waren waren doodgegaan, geen prettige geur.... ik dacht er nu over na om weer terug te gaan, maar ik moest sterk blijven! ik was niet voor niets ontsnapt. Ik besloot om een iets minder dood stukje op te zoeken en viel in slaap...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
is dit....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het Oosten :: Het As-Bos-
Ga naar: