Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mooi iets.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
mirna

mirna


Aantal berichten : 10
Punten : 21
Registratiedatum : 12-09-10

Vos Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Roedel: geen
Partner: nog niet

Mooi iets. Empty
BerichtOnderwerp: Mooi iets.   Mooi iets. Emptyzo dec 05, 2010 4:31 pm

Mirna liep rustig door de sneeuw, en keek rond. Het was een mooie plaats hier, planten groeiden gewoon. En er was niks aan de hand. Mirna ging maar liggen, en sloot haar ogen.

Een ontrustige droom stoorde haar, ''MIrna liep samen met haar vader door het zand, opeens hoorde ze stem, '''Brand'' Vader ging erop af. Mirna volgde hem, toen ze er waren. Zag Mirna iets ergs, een boom stond in brand. Opeens gebeurde het, Vader wou er naar toe gaan. Maar het vuur pakte hem. "Nee,'' Riep Mirna. Maar het was te laat. Haar vader was dood. Een regenbui zorgde er voor dat het vuur werd gedooft. MIrna zag haar vader niet meer. Het was voorbij. Mirna rende weg, boos en verdrietig.''

Mirna werd wakker. Wat een nachtmerrie was dat. Maar had was ook de waarheid. Mirna,s vader was dood.
Mirna stond op, en gingen maar jagen. Al vlug kreeg ze een konijn in zicht. Vlug ging Mirna het achterna. En kreeg het te pakken, ze dode het beest en begon te eten. Een andere geur drong haar neus in. ''Wie is daar?'' vroeg Mirna.
(Ik En Misty
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty

Misty


Aantal berichten : 78
Punten : 111
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens in jou huis

Vos Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Roedel: ik hoop snel kettu pack
Partner: mischien maar ik ben nog jong hoor

Mooi iets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi iets.   Mooi iets. Emptyzo dec 05, 2010 4:53 pm

Misty kwam rustig aanlopen ze zag een andere vos die roepte: 'Wie is daar?', Misty antwoorde ik ben het Misty hoe heet jij? Misty ging liggen en wachtte op een antwoord, volgensmij had ze die vos al eens gezien bij de verscholen holen mischien? Misty weet het niet zeker en vraagt:' heb ik jou al eens gezien? bij de verscholen holen ik weet het niet zeker maar volgens mij wel, ken je mij nog?' Misty ging rustig liggen wachten tot de vos iets zei
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mooi iets.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het Noorden :: De Toendra-
Ga naar: