Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Alone

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
rez349

rez349


Aantal berichten : 2
Punten : 5
Registratiedatum : 19-08-10

Vos Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Roedel: -
Partner: -

Alone Empty
BerichtOnderwerp: Alone   Alone Emptyvr aug 20, 2010 9:34 pm

Lara dribbelde weer eens rond in de grot waar ze was geboren. haar ouders waren al 3 maanden gevangen, ze voelde zich alleen. ze ging maar weer naar buiten het was nu wat warmer. Ze rende eventjes wat rond en toen hoorde ze wat ze keek met haar koppie achter zich het enige wat ze zag was het uitgestrekte sneeuw gebied ze liep verder. Ze hoorde weer wat ze keek achter en zei bang: 'hallo'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyza dec 04, 2010 11:33 pm

hallo? is daar iemand? ik was nu al behoorlijk lang alleen...... ik zou spelen! halloooooooooooooooo
opeens hoorde ik heel zwak terughallo hoi!!! wil je spelen? dan doen we tikkerjte jij bent hem, hahha wat is dat leuk he! tik me dan! ik merkte dat diegene tegen wie ik het had me bang aankeek. sorry, ik wilde je niet laten schrikken.... ik wou alleen spelen!

((stel je even voor dat rox tijdens het praten over tikkerjte rondjes om je heen drdaait en maar aan een stuk door blijft praten))
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty

Misty


Aantal berichten : 78
Punten : 111
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens in jou huis

Vos Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Roedel: ik hoop snel kettu pack
Partner: mischien maar ik ben nog jong hoor

Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 2:12 pm

Misty kwam rustig aangestrompeld en keek naar twee vosjes die aan het spelen waren,nou de een dan die probeerde het andere vosje aan te sporen om mee te doen terwijl dat vosje angstig naar het spelende vosje keek. Misty kwam dichterbij en zei: 'hallo hoe heten jullie?" ze probeerde de spelende vos een beetje rustiger te maken maar dat lukte niet zo. Terwijl Misty en het bange vosje misselijk werden (door het gedraai) ging het spelende vosje gewoon verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 2:19 pm

hallo hoe heten jullie? oppeens was er nog een vosje bij! leuk!!! wil jij ook spelen? ik begon nu een beetje moe te worden en ging even liggen.... ik ben rox! wie ben jij? en (tegen Lara) wie ben jij eigenlijk?
ik had het vast weer verpest.... altijd als ik nieuwe vriendjes wou maken was ik of te druk of te verlegen.... ik wacht maar even af wat ze zouden zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty

Misty


Aantal berichten : 78
Punten : 111
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens in jou huis

Vos Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Roedel: ik hoop snel kettu pack
Partner: mischien maar ik ben nog jong hoor

Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 2:33 pm

'ik heet Misty' zei ze tegen rox dei was gaan liggen: 'is er iets rox?' Misty leek rox wel aardig rox is net zo speels als haar leuk! Misty vroeg aan rox: 'heb jij veel vrienden?en wachtte op rox antwoord de andere vos bleef stil Misty vroeg zich af wat er was en vroeg:' he jij wat is er?' Misty ging liggen wachten op antwoord van de twee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 2:36 pm

het andere vosje heete dus misty, ze vroeg of er iets was! nee hoor! ben alleen beetje moe ze vond me dus aardig!!! het andere vosje was wel heel stil, [b]sorry.... was ik te druk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty

Misty


Aantal berichten : 78
Punten : 111
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens in jou huis

Vos Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Roedel: ik hoop snel kettu pack
Partner: mischien maar ik ben nog jong hoor

Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 2:42 pm

Misty zei: ' nee je was niet te druk hoor' ik denk dat er iets is met dat andere vosje het zegt maar niets. Misty vroeg aan rox: 'Zullen wij dan maar spelen?' "wat zullen we doen?' Misty voelde zich top en vond Rox echt heel aardig ze had eindelijk een vriend om mee te spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 2:56 pm

rox was ondertussen uitgerust, en heel blij dat misty wou spelen! mmmmmmmm, wat dacht je van verstoppertje?
ik ben de tikker! ik rende al achter haar aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty

Misty


Aantal berichten : 78
Punten : 111
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens in jou huis

Vos Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Roedel: ik hoop snel kettu pack
Partner: mischien maar ik ben nog jong hoor

Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 3:06 pm

Misty vond het toch wel zielig dat we dat andere vosje achterlieten en zei: 'ik vind dat vosje zo zielig ik weet iets'. Misty zag een doek liggen en legde dat over het vosje heen dat lag te slapen en zei tegen Rox: 'Nu kunnen we verder en ze liep /rende snel weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 3:18 pm

misty legde een doek om het andere slapende vosje heen, nu kunne we gaan! en we renden met zn tweeen over de toendra! het was echt super leuk! ik was zo lang allen.... en opeens heb ik heel snel een vriendin!!! we speelden heel lang met zn tweeen, en het begon al donker te worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty

Misty


Aantal berichten : 78
Punten : 111
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens in jou huis

Vos Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Roedel: ik hoop snel kettu pack
Partner: mischien maar ik ben nog jong hoor

Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 3:23 pm

opeens stond Misty stil, hoorde ze daar iets ze snoof een geur van een grote enge vos op en zei tegen Rox: ' mischien is het beter als we naar je huis gaan er is hier een enge vos en dan nemen we die andere vos ook mee anders is het zielig' en ze liepen rustig naar het vosje want anders zou die wakker schrikken ze pakten het op en Misty vroeg:' waar is jou hol Rox?'
Terug naar boven Ga naar beneden
mirna

mirna


Aantal berichten : 10
Punten : 21
Registratiedatum : 12-09-10

Vos Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Roedel: geen
Partner: nog niet

Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 4:10 pm

Een rode vos liep rustig door de sneeuw, haar rode vacht was erg opvallend in de sneeuw.

Mirna liep rustig door de sneeuw, opvallend was ze wel. Maar dat maakte niet uit. Mirna zuchtte, ze had al een tijdje geen vos meer gezien. De stilte was raar. Opeens drong een geur haar snuit in. Al vlug zag ze een dood konijn. Mirna pakte het op, en wou er mee weglopen.
tot nog wat geuren haar snuit binnen drongen. Er waren nog wat vossen. Mirna begraafde vlug het konijn, en ging er op af, en zag drie pups. Een was grijs, en de anderen waren sneeuwwit. "Mirna stapte voorschijn, ''Wees maar niet bang,'' zei ze tegen de pups. Ze keek aandachtig naar de pups. Ze leken zo ongeveer 4\5 maanden oud. Oud genoeg dus, om zonder ouders rond te lopen. ''Ik heet Mirna,'' stelde Mirna zich voor. Haar staart, zwiepte een beetje heen en weer.

(Jongens, het is pretigig als jullie langer posten,
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty

Misty


Aantal berichten : 78
Punten : 111
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens in jou huis

Vos Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Roedel: ik hoop snel kettu pack
Partner: mischien maar ik ben nog jong hoor

Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 4:12 pm

(mirna het is beter als het maar met 3 vossen is sorry maar anders word het te druk)
maar oke t is niet erg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyzo dec 05, 2010 6:18 pm

ja, laten we gaan, mn hol is hier niet ver vaandaan... eingelijk is het meer een grot
gaan we daat heen? (we zijn nu ff in de grot) het is niet veel... maar het is veilig (denk je niet dat de andere vos wakker word als we hem/haar oppaken?) de andere vos was ondertussen wakker geworden, hij/zij keek slaperig om zich heen, hoe heet je? vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty

Misty


Aantal berichten : 78
Punten : 111
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens in jou huis

Vos Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Roedel: ik hoop snel kettu pack
Partner: mischien maar ik ben nog jong hoor

Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyma dec 06, 2010 5:56 pm

(rox sorry hoor maar je kan eigenlijk niet bepalen voor een andere vos wat ie doet voor 1 keertje dan!)

Misty zag het holletje van Rox en dacht: zo dat is een groot hol met allemaal verschillende verstopplekken heeeeeel veilig. Misty zag opeens het vosje wakker worden en wist dat het vosje even oud was als zij en vroeg samen met Rox:' heej hoe heet jij' de vos gaf geen antwoord, Rox en Misty liepen iets verder de grot in het werd kouder ze gingen zitten, Misty had het zooooooo koud dat ze lekker dicht tegen Rox aankroop zo dat is lekker! ze merkte dat rox het wel oke vond tenminste dat dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptyma dec 13, 2010 7:20 pm

ooc: zullen we (ik en misty ) een nieuwe rp starten met zn tweeen? en als rez349 nog reageerd zien we dan wel, maar het is een beetje raar om een hele rp te maken als de oprichter er niet is! is dat goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty

Misty


Aantal berichten : 78
Punten : 111
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens in jou huis

Vos Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Roedel: ik hoop snel kettu pack
Partner: mischien maar ik ben nog jong hoor

Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Emptydi dec 14, 2010 5:24 pm

ja gaan we in een andere topic verder dan ik denk dat je dat bedoelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone   Alone Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alone
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het Noorden :: De ijsgrotten-
Ga naar: