Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wauw! Wat rustig.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Luna

Luna


Aantal berichten : 30
Punten : 76
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ergens in het kleine Belgié

Vos Profiel
Leeftijd: 4.5
Roedel: Nog niet
Partner: I don't need love to survive.

Wauw! Wat rustig. Empty
BerichtOnderwerp: Wauw! Wat rustig.   Wauw! Wat rustig. Emptywo jul 28, 2010 7:54 pm

Luna liep in een rustig tempo door het bos. Het was een groot en mooi bos, ze viel er wel heel fel in op. Dat vond de witte vos wat minder, voor een vos was ze best wel groot. Zeker voor een Poolvos. Haar felle blauwe ogen speurden de omgeving af en vonden niets interessants. Ze wandelde verder, de bomen waren echt wel enorm, die waren dan ook wel ontzettend oud. De schaduw was heerlijk koel en ze ontspande fijn. Plotseling hoorde ze het gedempte geluid van pootjes op de grond. De vos was erg zachtaardig, maar liet zich niet zomaar doen. Ze torende meestal boven de andere uit, het was hier heerlijk. Geen jagers, niets, geen roofdieren, het was hier heel erg kalm. Dat vond ze fantastisch. Het was hier ook heel mooi, uiteraard was ze al op verkenning geweest. Ontspannen wandelde ze verder en keek alert rond, het geluid van de pootjes was er nog en kwam steeds dichter en dichter... Wie was daar? Met een kalme uitdrukking wachtte ze op het dier dat in de buurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 28
Punten : 42
Registratiedatum : 28-07-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Naast je xD

Vos Profiel
Leeftijd: 1 jaar
Roedel:
Partner: Your man realy?

Wauw! Wat rustig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wauw! Wat rustig.   Wauw! Wat rustig. Emptydo jul 29, 2010 11:45 am



Samantha trippelde met haar kleine pootjes door het bos. Het was een mooie dag. De zon scheen en er stond een zacht windje. Door de bomen ontstond er veel schaduw. Het was ook erg rustig vond ze. Geen vos of mens te bekennen. En ook geen vogel of ander dier. Dat was erg vreemd. Meestal hoorde je wel een dier in het bos maar vandaag was dat anders. Samantha snuffelde met haar neus op de grond. Dat deze omdat ze dan kon reuken of er nog een vos in de beurt was. Ze snuffelde een hele tijd. Tot dat ze iets reukte. Ze reukte iets een vos dacht ze. Samantha loopte nog eventjes door. Ja ze zag een vos. Samantha keek eens goed naar de wolf. Het was een poolvos een grote poolvos. Samantha loopte nog wat verder om de vos wat beter te kunnen zien. ’Wie ben jij?’ zie ze bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 30
Punten : 76
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ergens in het kleine Belgié

Vos Profiel
Leeftijd: 4.5
Roedel: Nog niet
Partner: I don't need love to survive.

Wauw! Wat rustig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wauw! Wat rustig.   Wauw! Wat rustig. Emptydo jul 29, 2010 2:07 pm

Luna draaide zich om toen ze een klein vosje hoorde. Ze keek naar beneden omdat het kleintje niet zo duidelijk was. "Ik ben Luna, wie ben jij?" Luna had een aangename warme stem. Eentje die je direct op je gemak liet voelen. Haar ogen hadden een vrolijke twinkeling en ze keek met een vriendelijke houding naar het bange kleintje. Het was heel bang voor haar, logisch, helemaal alleen, gemakkelijke prooi, nog maar net geboren zo te zien. Dit jonkie was nog niet eens een week, wat deed dat dan alleen? "Ben je alleen?" Vroeg ze weer met die warme stem, ze wou dat het kleintje wat meer op haar gemak werd, het was helemaal gespannen. Nu ja, dat zou Luna ook zijn als ze zo klein was en alleen. Dat sprak natuurlijk vanzelf. Maar waarom was dat kleintje dan alleen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 28
Punten : 42
Registratiedatum : 28-07-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Naast je xD

Vos Profiel
Leeftijd: 1 jaar
Roedel:
Partner: Your man realy?

Wauw! Wat rustig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wauw! Wat rustig.   Wauw! Wat rustig. Emptydo jul 29, 2010 2:25 pm

Samantha keek in Luna’s ogen. Het voelde meteen vertrouwd bij der. Ze luisterde aandachtig wat Luna zij "Ik ben Luna, wie ben jij?" Samantha kwam dichter bij en zij ’’Mooie naam, Ik heet Samantha’’ Samantha vond Luna erg aardig. Haar ogen Twinkelen zo lief vond Samantha. "Ben je alleen?" Vroeg Luna met een warme stem. ‘’Ja, Mijn ouders zijn volgens mij dood. En mijn broertjes en zusjes zijn weg’’ Er rolde een kleine traan over Samantha’s wang. ‘’En uhh ben jij hier alleen?’’ Vroeg Samantha. Ze keek naar Luna’s mooie witte vacht. ‘’En hij kom je aan een witte vacht?’’ Samantha wist eigenlijk niks. Daarom stelde ze ook zo domme vraag.





-Ben nu inspratsiloos xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 30
Punten : 76
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ergens in het kleine Belgié

Vos Profiel
Leeftijd: 4.5
Roedel: Nog niet
Partner: I don't need love to survive.

Wauw! Wat rustig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wauw! Wat rustig.   Wauw! Wat rustig. Emptydo jul 29, 2010 6:56 pm

Luna glimlachte naar het jonge vosje dat zich voorstelde als Samantha. Ze kwam dichterbij, ze kwam nog niet eens tot Luna's knie. Luna ging zitten en keek naar Samantha. "Wat jammer voor je." Luna knikte op de vraag van Samantha. "Helemaal alleen, net als jij." Met een lieve glimlach keek ze naar het kleintje. Ze lachte zachtjes toen Samantha naar haar vacht vroeg. "Ik ben een Poolvos, mijn ouders zijn van de Zuid- en Noordpool afkomstig. Het is daar heel koud. Bijna ieder dier is daar wit. Maar ik ben groter als mijn ouders, en familie." Ontspannen ging ze liggen, e was nog altijd groter als Samantha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 28
Punten : 42
Registratiedatum : 28-07-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Naast je xD

Vos Profiel
Leeftijd: 1 jaar
Roedel:
Partner: Your man realy?

Wauw! Wat rustig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wauw! Wat rustig.   Wauw! Wat rustig. Emptydo jul 29, 2010 7:52 pm

Samantha keek naar Luna. Ze hoorde dat Luna ook alleen was ‘’Maar waar zijn je ouders dan Luna?’’ Ze vond het zielig dat Luna ook alleen was. Dat had ze eigenlijk niet verwacht. Ze luisterde aandachtig verder "Ik ben een Poolvos, mijn ouders zijn van de Zuid- en Noordpool afkomstig. Het is daar heel koud. Bijna ieder dier is daar wit. Maar ik ben groter als mijn ouders, en familie." Samantha vond het erg fijn om met Luna te praten. ‘’Maar is de noordpool niet erg verweg? ‘’ Ze keek naar Luna die ging liggen. ‘’Wow ben je echt groter dan je familie? Dat zou echt gaaf zijn’’ Zei Samantha opgefokt. Ze keek naar Luna die nog steeds lag. Samantha loopte een paar passen voor uit en ging naast haar liggen. ‘’Sorry dat ik veel vragen stel. Dat heb ik van me moeder’’ Er kwam een brede lach op Samantha’s gezicht. Ze keek weer naar Luna ‘’Heb je een keer iets meegemaakt waar je zo schuldig over voelt?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 30
Punten : 76
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ergens in het kleine Belgié

Vos Profiel
Leeftijd: 4.5
Roedel: Nog niet
Partner: I don't need love to survive.

Wauw! Wat rustig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wauw! Wat rustig.   Wauw! Wat rustig. Emptydo jul 29, 2010 8:44 pm

Luna glimlachte ontspannen naar het kleintje. "Die zijn dood, voor hun vacht." Ze zuchtte zachtjes, maar ze was er al lang overheen gestapt. Ze lachte zachtjes toen Samantha vroeg of het niet heel erg ver weg was. Ja, maar ik ben hier dichterbij geboren hoor, mijn ouders, en hun ouders, een heleboel generaties eigenlijk zijn weg van de noordpool gegaan. Dus zo ver was het niet." Ze grinnikte toen het kleintje vroeg of ze echt groter was. "Ik ben groter als de gemiddelde vos, kleiner als een wolf natuurlijk. Maar toch aardig groot." Ontspannen keek ze naar het kleintje en glimlachte vrolijk. "Dat is niet erg, vraag maar raak." Luna vond het niet erg om de vragen van Samantha te beantwoorden, vroeger was ze ook zo geweest. MAar dat had ze zichzelf afgeleerd. In haar familie wouden ze niet altijd haar vragen graag beantwoorden, en soms ging dat wel eens mis...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wauw! Wat rustig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wauw! Wat rustig.   Wauw! Wat rustig. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wauw! Wat rustig.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het Oosten :: Het Oude Bos-
Ga naar: