Wie gaat alle vraag van de Troep van Kiara behandelen als ze weg is.
CRISIS CRISIS CRISIS
Torak
Aantal berichten : 47 Punten : 57 Registratiedatum : 29-07-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : In je hoofd...
Vos Profiel Leeftijd: 5 manen Roedel: Kettu pack Partner: Ik ben nog jong met een heel leven voor me...
Onderwerp: Re: Onzin topic =D za jul 31, 2010 12:13 am
Ik denk dat we best ff kunnen w8en met vragen om aan te melden... Dat is voor haar ook het fijnst
En Nigel, kalmeer... de wereld vergaat niet en er zijn ook geen doden gevallen en er is ook geen brand uitgebroken. Ik had je echt nooit de link moeten geven van deze rpg-.-
Misty
Aantal berichten : 78 Punten : 111 Registratiedatum : 17-08-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : ergens in jou huis
Vos Profiel Leeftijd: 5 maanden Roedel: ik hoop snel kettu pack Partner: mischien maar ik ben nog jong hoor
Onderwerp: Re: Onzin topic =D zo aug 22, 2010 3:49 pm
Hé, buurmeisje Echt leuke rpg.... en voordat ik ga vragen of je buiten komt spelen ben je hyper??? Hahahah okay ik ben laatst nog gevallen ik ging op m'n bed staan om iets te pakken toen raakte ik mijn evenwicht kwijt (MIJN DAK LOOPT SCHUIN) en viel ik nog net op m'n bed en daarna rolde ik ervanaf domm
Torak
Aantal berichten : 47 Punten : 57 Registratiedatum : 29-07-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : In je hoofd...
Vos Profiel Leeftijd: 5 manen Roedel: Kettu pack Partner: Ik ben nog jong met een heel leven voor me...
Onderwerp: Re: Onzin topic =D zo aug 22, 2010 5:57 pm
Wat ben je toch weer lekker klunzig XD
Maar dat is nog niets in vergelijking met mij -.- Want alleen mij lukt het twee glazen om te laten vallen. Eerst de een, wil ik die pakken, valt de ander om XD Licht de hele vloer onder de limonade. Net als een deel van mijn benen. Mag ik het allemaal weer schoon gaan maken D=
En was vandaag echt funny! =D
Ik ben trouwens ook hyper... Maar dat is wel te verwachten na die chocola die we hebben gegeten (a)
Kiara
Aantal berichten : 57 Punten : 84 Registratiedatum : 29-07-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : Onder je bed naast mijn doosbewoner-buur Lucky/Diesel >=D
Vos Profiel Leeftijd: 5 jaar Roedel: Ik, Kettu Pac >=D Partner: Nope, kom maar op (als je durft muaha) >=D
Onderwerp: Re: Onzin topic =D ma aug 23, 2010 5:24 pm
Fien heeft popcorn <3
Torak
Onderwerp: Re: Onzin topic =D di aug 24, 2010 4:52 pm
Sisi niet D=
Maar heb wel chocola... Ergens *begint te zoeken*
Grom D= Er zit een koekje aan vast en dat wil er niet af! nja... Dan maar met koekje en al opeten ='D
Misty
Aantal berichten : 78 Punten : 111 Registratiedatum : 17-08-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : ergens in jou huis
Vos Profiel Leeftijd: 5 maanden Roedel: ik hoop snel kettu pack Partner: mischien maar ik ben nog jong hoor
Onderwerp: Re: Onzin topic =D zo dec 05, 2010 3:50 pm